dnes má meniny Roman Romana
zajtra Matej
23.2. 2018
10 000 eur pre materské a rodinné centrá
Printer-friendly versionSend by emailPDF version
Druhý ročník úspešné hoprojektu „Každým nákupom pomáhate!“ spoločnosti Procter & Gamble a siete predajní dm drogerie markt už pozná mená desiatich šťastných výhercov – materské a rodinné centrá, ktoré získajú finančnú podporu v hodnote 1000 eur na nákup vybavenia, podporujúceho zdravý intelektuálny vývin detí.

Jedinečný projekt „Každým nákupom pomáhate!“ umožnil rodičom a priaznivcom slovenských materských a rodinných centier prispieť do ich rozpočtov a zabezpečiť tak nákup pomôcok, určených na rozvoj intelektuálnych schopností detí. Zakúpením produktov z portfólia spoločnosti P&G v období od februára do konca mája 2013 zákazníci získali hlas, ktorý mohli udeliť svojmu obľúbenému centru. Finančná podpora v hodnote 1000 eur tak čakala na desať najobľúbenejších centier z celého Slovenska. Zo všetkých zapojených sa víťazmi napokon stali MC MaMaTaTaJa z Pezinka, RC Prešporkovo z Bratislavy, MC Budatko z Bratislavy, RC Macko z Bratislavy, MC Stonožkine slniečka zo Senice, MC Bambino z Popradu, RC Emerka z Prešova, MC Pukanček z Pukanca, MC Hviezdička z Banskej Bystrice a MC Mamina z Banskej Bystrice. Rozhodli o nich hlasujúci na stránkach projektu www.pomahamemc.sk.

Myšlienka projektu
Spoločnosť Procter & Gamble v olympijskom roku 2012 rozdala materským centrám na Slovensku spolu 10 000 eur na nákup detského športového vybavenia. Taká istá suma poputuje aj tento rok desiatim výhercom, ktorí  ju využijú na nákup pomôcok, podporujúcich zdravý vývin intelektuálnych schopností detí.

Deti milujú bezprostredné spoznávanie sveta okolo seba. Pasívna pozornosť a počúvanie druhých však nikdy nestačí. Každá mamička si pamätá, že rozvoj schopností detí je viac podmienený ich priamym skúmaním, vyskúšaním a testovaním vecí, ako iba počúvaním.

Vybavenosť materských a rodinných centier ako neziskových organizácií priamo súvisí s ich finančnou zdatnosťou, ktorá privíta akúkoľvek pomoc. Znalosť situácie a pozitívny ohlas na iniciatívu z minulého roka motivoval spoločnosti Procter & Gamble a dm drogerie markt, aby pokračovali v projekte „Každým nákupom pomáhate!“ a ocenili tak neustále úsilie rodinných centier na Slovensku naplniť život detí novým poznaním a radostným objavovaním.    

O projekte povedali
„Tešíme sa z každej iniciatívy, ktorá nám pomôže skvalitniť vybavenie i služby nášho rodinného centra. Ďakujeme spoločnosti P&G, že v tomto skvelom projekte pokračuje, a tiež všetkým, ktorí nám dali svoj hlas. Venujeme sa rôznym formám vzdelávania a vďaka kvalitným pomôckam dokážeme pripraviť našim detičkám aktivity, pri ktorých sa nielen dosýta vyšantia a zabavia, ale zároveň sa aj niečo nové naučia,“uviedla Lenka Černáková, predstaviteľka RC Prešporkovo, ktorá prevzala výherný šek v hodnote 1000 eur z rúk zástupcov spoločností P&G a dm drogerie markt.

Robert Roth je častým hosťom v rodinnom centre Prešporkovo, v ktorom sa aktívne angažuje jeho pani manželka s dcérkou.  Vždy rád a ochotne poteší či pobaví deti svojimi pesničkovými vystúpeniami, či autentickým čítaním. Na margo zdravého vývinu detí povedal pár slov z vlastných skúseností:  „Myslím, že dnešné deti, ako to pozorujem doma i v okolí, sú oveľa ďalej, ako sme boli my v ich veku. Pri výchove svojej dcéry vychádzam aj zo svojho vlastného povolania, kde sa fantázii medze nekladú, práve naopak - používa sa ako pracovný nástroj. Takže veľakrát svoju dcéru zámerne mýlim, aby ma opravovala. Snažím sa, aby samostatne rozmýšľala a dokáže ju to aj  spravodlivo rozčúliť, že ako môžem byť taký hlúpy a nezapamätať si to. A ja som rád, že môžem byť za toho hlúpeho, ktorého vzdeláva vlastná dcéra, lebo veľakrát má pravdu a je na tom lepšie ako ja :-)

Juraj Králik, zástupca spoločnosti P&G povedal: „Dnes už všetci vieme, aké dôležité je rozvinúť záujem o poznanie u detí od ich najútlejšieho veku. Našou dlhodobou ambíciou je priniesť komfort a účelnosť do života rodín, nezabúdame však ani na podporu tých najmenších, ktorá ma význam pre budúcnosť nás všetkých.“

„Sme radi, že môžeme byť súčasťou tohto vydareného projektu. Uvedomujeme si, že materské a rodinné centrá potrebujú akúkoľvek pomoc a zohrávajú  dôležitú úlohu v rámci života rodiny a komunity. Veríme, že aj táto finančná injekcia im pomôže využiť ich potenciál v rámci rozvoja schopností detí, ktoré ich spolu s rodičmi navštevujú,“ doplnila Nicol Noseková, zástupkyňa spoločnosti dm drogerie markt.