dnes má meniny Vladimíra
zajtra Hedviga
16.10. 2019
„Hriešne dobré nákupy“ so štvornohými miláčikmi
Printer-friendly versionSend by emailPDF version

Nákupno-zábavné centrum Aupark v Bratislave už po tretíkrát usporiadalo „Hriešne dobré nákupy“, nákupný októbrový ošiaľ, ktorý prilákal tisíce návštevníkov. Milovníci módy a nákupov mohli tentoraz využívať zľavy o jeden deň dlhšie. Okrem toho sa mohli zúčastniť na módnych prehliadkach, tanečných a speváckych vystúpeniach, prezrieť si vydarené kreácie mladých módnych návrhárok a dokonca sa pokúsiť aj o vlastnú tvorbu pod dohľadom odborníkov z oblasti módy, hairstylingu a dekoratívnej kozmetiky.

Usporiadatelia mysleli aj na štvornohých zákazníkov, ktorým v rámci sobotňajšieho popoludnia po prvýkrát venovali jedinečnú Módnu prehliadku oblečenia pre psíkov. Najnovšie trendy v oblečení osobitne pre nich predviedol Amazon Pet Shop a tento pohľad si nenechali ujsť ani známe tváre slovenského šoubiznisu Viktor Horján, Magdaléna Šebestová a Zora Czoborová. Unikátnu prehliadku podporili nielen svojou účasťou, ale celé popoludnie venovali nákupom v sprievode svojich miláčikov a navštívili aj Výstavnú sieň mladých tvorcov.

Výstavná sieň mladých módnych tvorcov ponúkala širokú škálu pôsobivých módných kreácii a tentoraz bola doplnená aj o atraktívne, netradičné kabelky návrhárov z Česka a Slovenska.Vystavované exponáty navrhli mladé módne tvorkyne, finalistky Brillance Fashion Talent 2012 – Kristína Mišechová, Michaela Mazalanová, Lucie Kordáčová, Mária Pobočková a minuloročná víťazka Andrea Pojezdalová, ktorým bratislavský Aupark v rámci firemnej filantropie umožnil vystavovať svoju návrhársku tvorbu, a tým ju predstaviť širokej verejnosti. Záujemcovia mali možnosť modely si nielen pozrieť, ale aj vyskúšať.           

Nechýbala ani módna prehliadka Aupark Fashion Show kolekcia jeseň / zima, na ktorej sa predstavili najkrajšie módne kúsky známych značiek Afterschok, Mango, Promod, S.Oliver, Corner, Rip Curl, Gant, Alpine Pro, Killtec, Skiny, Favab, Schiesser. Samotnú prehliadku usporiadatelia situovali na centrálne schodisko, čo pritiahlo nielen množstvo záujmecov, ale podujatie nadobudlo netradičný rozmer.

Novinkou boli tvorivé dielne nielen pre deti, ale pre dospelých. Od výroby maľovaných šatiek, zdobených tašiek či zrekonštruovania vlastných kabeliek až po navliekani korálkov a plstenie - to všetko bolo pre veľký záujem takmer na poradovník.

Priebeh akcie manažment Auparku hodnotí veľmi pozitívne: „Hriešne dobré nákupy sme zorganizovali pre našich verných zákazníkov už po tretíkrát. Sme veľmi radi, že počet záujemcov, ktorí navštevujú Aupark počas nákupných dní, sa stále zvyšuje. Preto sa vždy snažíme pripraviť jedinečný program a priniesť niečo nové, aby sme našim zákazníkom vyšli čo najviac v ústrety. Ich priazeň nás povzbudzuje, aby sme v akciách nadaľej pokračovali,“ povedal Center manažér Auparku Rudolf Kuciak.

Nákupno-zábavné centrum Aupark v Bratislave predstavilo svojim zákazníkom aj horúcu novinku – elektronickú darčekovú kartu, ktorá zaujme nielen svojim moderným dizajnom, ale aj praktickým používaním. Má hneď niekoľko výhod. Univerzálny sexy obal, ktorý ocenia nielen ženy ale aj muži. Celoročná platnosť karty od dátumu jej vystavenia a tiež možnosť rozloženia nabitej sumy na viaceré platby. Elektronická karta nahrádza pôvodné darčekové poukážky a je platná vo všetkých prevádzkach v bratislavskom Auparku, ktoré sú vybavené platobným terminálom. Záujemcovia si ju môžu vyžiadať priamo na informačnom pulte v priestoroch centra, kde si ju nabijú na nimi požadovanú sumu, v rozmedzí od 10 do 150€.

TS